Yhteensä tunnin verran puolijuoksua (niitä päiviä, kun meinaan joka paikasta myöhästyä  )

Aloitin eilen lueskelemaan uudestaan Grisaffin Firm and flatten your abs -opusta ja muutamia hänen viestejään, jotka olen printannut talteen. Sielä löytyi tämmöinen hauska, jota eilen ja tänään olen treenannut:

VISTAUSTA JENKKAKAHVOILLE

Ota riittävän pitkä keppi (itse käytin irrotettavaa sinipiian vartta). Laita keppi selän taakse ja kainaloitten takaa, käsivarret kepin päälle.
ÄLÄ ryhdy tekemään normaalia twistausta, jossa keikutat keppiä puolelta toiselle, VAAN hengitä syvään, ota kunnon ryhti, vedä vatsalihakset ja pakarat tiukkaan rutistukseen (kuvittele että pidät kolikkoa pakaroitten välissä), SITTEN kierrä rauhallisesti (myös rauhallisesti hengittäen) ensin oikealle ja siten vasemmalle jne. Kiertäessäsi pidä katse koko ajan eteenpäin, älä seuraa katseellasi kepin liikettä. Aina kun olet hitaasti mennyt ääriasentoon, rutista jenkkakahvojen alla olevia lihaksia sisäänpäin ja laske 3-5.
Toista 2 sarjaa 15-30 kiertoa. Päivittäin.

Jenkkakahvasi eivät katoa. Kuten ei pullamasukaan vatsaliikkeistä. Niiden katoamiseen tarvitaan rasvanpolttoa ja sitä yhdenlaista hyshys-dieetin muotoa: kalorirajoitusta. Mutta sitkeästi harjoitettuna ja kalorivajeeseen yhdistettynä liike tehostaa jenkkakahvojen sulamista.

Muuten on fiilis ollut sellainen, että aina koneelta noustua täyskyykkyjä ja erilaisia venytyksiä.