Sauvahiitti 65 min. Selvyyden vuoksi: en tietenkään hiitannut koko aikaa. Tällä kertaa yhdistin postissa käynnin ja lenkin. Varsinaisen hiittaamisen kesto oli (kuten tavallista) puoli tuntia. Muun ajan sauvakävelen, koska liikun asvaltilla (niska ei kestä asvalttihölkkää).

Aloitin triathlon-treenaamisen lisäämällä hiukan hiitin hölkkäosuuksien kestoa. Juoksin jopa neljä minuuttia yhteen menoon …

Unazia kopioiden mietin tulevien 13 kuukauden ohjelmarunkoa:

heinä-elokuu 2007 ulkona ja sisällä: juoksupyrähdysten pidentämistä sauvahiitillä, pyöräretkien pidentämistä, uintiharjoittelua mökillä elokuussa, pitkiä patikkaretkiä, kahvakuulailua ja qigongia liike kerrallaan pikkuhiljaa

teemalla yleiskuntoa ylös ja painoa alas, ihan kuten Unazillakin

syys-lokakuu 2007,sisällä ja ulkona:
Juoksua (aloittelijan juoksuohjelma taas läpi), sauvahiittiä, pyöräilyä, kahvakuulailua, qigongia ja patikointia (treenattava Uuden Seelanin patikointimatkalle), yhä edelleen teemana kunto ylös, paino alas

marras-joulukuu 2007, sisällä ja ulkona:
sama kuin ed. tässä välissä kolmen viikon Uuden Seelannin reissu

teemaksi: rasvaprosentti alas

tammi-helmikuu 2008, sisällä ja ulkona:
sama kuin ed. teemoineen

Maaliskuussa alkaa 20 viikon tehotreeni. Vähiten treenattavaa lienee pyöräilyssä. Juokseminen ja uinti ovat molemmat aika tasavahvoja kompastuskiviä. Uinnissa vielä se, että minulla on hirmuinen kynnys mennä uimahalliin (maauimaloista puhumattakaan, jossa jengi grillaa itseään vieri vieressä, meteli on kova ja ihmisiä liikaa). Uimahallissa ihoni ei oikein kestä kloorivettä, ja nekin ovat liian täys ihmisiä…

Keskeiset ratkaisevat kysymykseni ovat siis ajankäyttö, kun en yhdestäkään lajistani halua luopua sekä tuo uimisen harjoittelu.

Tärkeimmät etappini : Uuden Seelannin patikkaretki sekä Pimpstenin Possen Triathlon. Kahvakuulailussa en ole ajatellu kisailla tms. Mutta siinä tavoitteeni on kyllä siirtyä kokonaisvaltaisemmin treenaamaan 16-kiloisilla.

Eli tämmöisiä Uuden Kesän Päätöksiä
_________________