Olen tällä hetkellä niin motivoitunut, että lillun jonkilaisessa euforisessa tilassa. Jos Kukka kokee ravitsemuksellisia orgasmeja seikkaillessaan herkumössöjen ihmemaassa, niin minä koen treenillisiä. On tämä vaan niin kokonaisvaltaisen kivaa olla personal trainerin piiskaama (disclaimer: ei sisällä SM-seksiä!).

Ja kun nyt joudun mittailemaan verenpainettani (*jonka olen jo pähkäillyt, ja geenien lisäksi ainoa syntipukki mun kohdalla on stressi – tosin kahvi näyttää nostavan lukemat pilviin pidemmäksikin aikaa kuin puoleksi tunniksi*), ajattelin että pistetään samaan kekoon muutkin mittaukset. Mittasin omaindeksini: se on nyt 74 (viimeksi vuoden vaihteessa 73). Tavoitteeni tälle vuodellahan on 78. Maksimisykkeeksi polarini ehdotti sitä perinteistä 168:aa, mutta sitä en pistänyt asetuksiini, muuten treenaisin jatkuvasti ”yli 100%” sykkeillä :). Sen annoin edelleen olla 186:ssa.

Eilen lyhennettiin pyöriemme ohjaustangot. Nyt käsien asento on hartianleveydellä. Lisäksi laitoimme paikoilleen ergonomiset kädensijat mulle. Tällä kertaa mun oli pakko hyväksyä ”rouvien malli” :P, koska mulla on niin pienet kädet.

Sen lisäksi olemme nyt innostuneet lumikenkäilystä. Tänä talvena emme siihen taida ehtiä (ainakin täällä lumet sulavat pois kovaa vauhtia), mutta ensi talvea silmällä pitäen perheen hinta/laatuhaukka on jo surfannut, millaiset lumikengät ja mistä hankimme. Kisaa johtavat tällä hetkellä Tubbsin Mountaineer- ja Wilderness -mallit.

Ja nyt lenkille lätisemästä!

