varpu2pieni

Kuten minäkin olin tässä Kotkan Hovinsaarella otetussa kuvassa.

Blogini syntyi niin, että pidin treenipäiväkirjaa Hiilaritietoiset-foorumilla. Marko Suomi patisti minua siirtämään treenipäiväkirjani blogiksi. Siirsin blogiini kirjoituksia vuodelta 2007, varsinainen bloginpito käynnistyi  2008. Valitsin tähän muutamia otteita alkuajoilta. Jos niistä jotain huomaan, niin ainakin sen, että jauhan samaa kehää itseni uhrina vuodesta toiseen. Onneksi pian on taas se kaikkien maanantaitten äiti: UUSI VUOSI JA SUURET LUPAUKSET😛

Vuosi 2007

Saksantiikeri ja kirjakaaos

Vuosi 2008:

Vistaus ja jankkakahvat

Turbulenssiä treeniä

Melko pian huomasin, että treenipäiväkirjan pito on tylsää. Ei minulla ole mitään säkenöivää sanottavaa aihepiiristä. Niinpä olen siirtänyt sen touhun Heiaheiaan. Tervetuloa tsemppikaveriksi!

Ja aloin kirjoittaa blogissa kaikesta mahdollisesta.

Kilpirauhasesta ja mekostenonista (Aki Loikkasen vastaanotolla kuulemassa kunniani!)

”Aki kelpuutti minusta vain jalkapohjani.”

Pihtaava ja nalkuttava vaimo  (Olen säännöllisin väliajoin kirjoittanut seksin tärkeydestä niin terveydelle kuin tasapainoiselle elämällekin.)

H-Limit ruokavalioratkaisu

Antikata-kokeilu (Loikkasen proteiinipaastoa kokeilemassa)

Miksi treenaan (oman ikuisuuskysymykseni äärellä taas kerran:

”Jos joku sabotoi pyrkimyksiäni, se olen vain minä itse. Olen selkärangaton ja mukavuudenhaluinen ja kusetan itseäni muka suurilla tunteillani. Olen viime viikot tai kuukaudet taas kerran rassannut luteita päätästäni ja miettinyt, missä minulla pohjimmiltaan viiraa. Miksi pistän itse itselleni kapuloita rattaisiin? Pelottaako minua saavuttaa tavoitteitani? Pelottaako minua olla jotakin muuta kuin paikoillaan junnaava tunneluuseri?”

Elämänfilosofiani

Oodi tyhmyydelle (eikä mikään ole muuttunut. voi vee..)

Olen istunut kaksi päivää aamusta iltaan kellon ympäri tietokoneen ääressä, ilman taukoliikuntaa, ilman mitään muuta kuin lampaan raivoa, että tää homma on saatava tehdyksi.